Szczecin, Śródmieście-Centrum
- Cena
- 6 500 PLN
- Cena za m2
- 52,06 PLN
- Powierzchnia
- 124,85 m2
- Piętro
- Parter
- Liczba pięter
- 4
- Liczba pokoi
- 8
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Min. okres najmu (w latach)
- 1
- Rodzaj budynku
- Mieszkalno-biurowy
- Rok budowy
- 2005
- Numer oferty
- 399111
Udostępnij
Opis
Lokal o powierzchni 124,85 m2 z wejściem bezpośrednio z ulicy, duże okna. Bezpośrednio przed budynkiem duży parking.
Lokalu w przyziemiu, składa się: sala 50,30 m2 i 51,05 m2, 2 pomieszczenie socjalne 5,84 m2, 2 zaplecze 3,42 m2 i 2 WC 2,49 m2.
Budynek i lokal z 2005 r. stan techniczny bardzo dobry, pomieszczenia przestronne, jasne, ciepłe, pomalowane na pastelowe kolory, nie wymagają remontu. W lokalu sieć internetowa i telefoniczna, alarm oraz monitoring, na wszystkich oknach rolety zewnętrzne.
Lokal świetnie nadaje się na biura, kancelarie, gabinety lekarskie, gabinety kosmetyczne, salon fryzjerski, usługi, punkt przedszkolny itp. Niski czynsz administracyjny z ogrzewanie i ciepłą woda 740 zł. Oferta godna polecenia ze względu na atrakcyjną cenę i lokalizację.
Dodatkowe informacje
- Wysokość pomieszczeń (cm): 256
AKCES NIERUCHOMOŚCI
- 91 434 80 20
- biuro@akces.szczecin.pl
- http://akces.szczecin.pl
Formularz Kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest AKCES NIERUCHOMOŚCI z siedzibą przy Welecka 1G, 72-006 Mierzyn (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@akces.szczecin.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest AKCES NIERUCHOMOŚCI z siedzibą przy Welecka 1G, 72-006 Mierzyn (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@akces.szczecin.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.