Szczecin, Centrum
- Cena
- 8 500 PLN
- Cena za m2
- 54,84 PLN
- Powierzchnia
- 155 m2
- Piętro
- 1
- Liczba pięter
- 4
- Liczba pokoi
- 3
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Min. okres najmu (w latach)
- 1
- Rodzaj budynku
- Biurowo-handlowy
- Rok budowy
- 2004
- Numer oferty
- 412999
Udostępnij
Opis
Lokal o powierzchni 155m2 w nowoczesnym budynku z windą z funkcją handlową i biurową. Budynek powstał w 2004r. zlokalizowany w ścisłym centrum miasta - tuż obok Bramy Portowej, przy największych i najważniejszych punktach komunikacyjnych Szczecina. Budynek w ciągu handlowym, pieszym, turystycznym. W zasięgu ręki siedziby wszystkich większych banków, sieci sklepów, restauracji, firm, urzędów.
Główne atuty lokalu:
- pełna klimatyzacja, wentylacja, sieć logiczna i telefoniczna
- wysoki standard pomieszczeń (6 pomieszczeń biurowych)
- przystosowanie budynku do obsługi osób niepełnosprawnych
- dowolna ilość linii telefonicznych (dostępni wszyscy operatorzy)
- dostęp do wszystkich pomieszczeń 24h
- możliwość łącza internetowego dowolnej prędkości transmisji (opcja)
- dostępne są również miejsca parkingowe (opcja)
Brak opłat dodatkowych. Media licznikowe zawarte w kwocie czynszu. Czynsz netto + 23% vat. Termin wydania od grudnia 2023r.
Dostępne powierzchnie dodatkowo:
parter - 40m2 - 2 500zł/mc netto + vat ( sala sprzedaży plus biuro )
I piętro – 22m2 - 1300zł/mc netto + vat ( 1 biuro )
I piętro - 50m2 - 2400zł/mc netto + vat ( duża powierzchnia open space )
II piętro - 277m2 - 15 000zł/mc netto + vat ( 8 pomieszczeń biurowych, sekretariat, łazienki i kuchnia )
Dodatkowe informacje
- Klimatyzacja: Tak
- Zaplecze socjalne: Tak
AKCES NIERUCHOMOŚCI
- 91 434 80 20
- biuro@akces.szczecin.pl
- http://akces.szczecin.pl
Formularz Kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest AKCES NIERUCHOMOŚCI z siedzibą przy Welecka 1G, 72-006 Mierzyn (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@akces.szczecin.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest AKCES NIERUCHOMOŚCI z siedzibą przy Welecka 1G, 72-006 Mierzyn (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@akces.szczecin.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.