Szczecin, Stare Miasto
- Cena
- 2 500 PLN
- Cena za m2
- 52,08 PLN
- Powierzchnia
- 48 m2
- Piętro
- 1
- Liczba pięter
- 4
- Liczba pokoi
- 3
- Open Space
- Tak
- Przeznaczenie
- Biurowe
- Min. okres najmu (w latach)
- 1
- Rodzaj budynku
- Mieszkalno-biurowy
- Rok budowy
- 2011
- Numer oferty
- 410781
Udostępnij
Opis
Słoneczny, jasny i w wysokim standardzie wykończenia lokal biurowy o powierzchni 48m2 z zapleczem socjalnym i wc. W lokalu znajduje się poczekalnia, przeszklenia, wydzielające 2 mniejsze pomieszczenia po ok. 10-12m2, zaplecze socjalne i wc. Znajduje się na 1 piętrze w budynku apartamentowo-biurowym z 2011r. na Podzamczu.
Czynsz najmu 2500zł + 23% vat + prąd, ogrzewanie z SEC, woda według wskazań licznika. Miejsca parkingowe ogólnodostępne w strefie SPP.
Termin wydania od zaraz. Wynajem na minimum rok czasu. Kaucja 4000zł, do uzgodnienia.
Super lokalizacja jaką jest Stare Miasto, przepiękny widok z okien na Bulwary, trasę zamkową, Zamek Ks. Pomorskich wpływa na atrakcyjność oferty. W bezpośrednim sąsiedztwie kuszą znane i lubiane restauracje, kawiarnie i bary. Przystanki tramwajowe i autobusowe większości miejskich linii w odległości 3 min. pieszo. Dworzec PKP i PKS 10 min. pieszo.
Dodatkowe informacje
- Wysokość pomieszczeń (cm): 300
- Zaplecze socjalne: Tak
AKCES NIERUCHOMOŚCI
- 91 434 80 20
- biuro@akces.szczecin.pl
- http://akces.szczecin.pl
Formularz Kontaktowy
Administratorem danych osobowych jest AKCES NIERUCHOMOŚCI z siedzibą przy Welecka 1G, 72-006 Mierzyn (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@akces.szczecin.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest AKCES NIERUCHOMOŚCI z siedzibą przy Welecka 1G, 72-006 Mierzyn (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@akces.szczecin.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.